You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים ב' - הפועל כרמיאל בהילוך שני
השתלבו בהצלחה גדולה בליגה מאתגרת. שחקני הפועל כרמיאל והמאמן, נסים סועאד (צילום מטעם הקבוצה)

ילדים ב' - הפועל כרמיאל בהילוך שני

דרג 2 צפון - מחזור 21: הפועל כרמיאל זכתה בניצחון 13 ב-18 משחקים, הפעם היה זה 0:2 על נציגת מ.כ נווה יוסף חיפה בליגה. המאמן, נסים סועאד, שבע רצון מקבוצתו

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קבוצת ילדים ב' של הפועל כרמיאל עושה חיל בליגת דרג 2 צפון. הקבוצה שמודרכת ע"י נסים סועאד, לה המאזן הרביעי בטיבו בליגה, זכתה היום בניצחון 0:2 על נציגתה של מ.כ נווה יוסף חיפה בליגה, שנחשבת גם היא לקבוצה מצליחה בליגה. שערים שכבשו: ירין תורג'מן (13) ומוחמד אסדי (26) סללו את הדרך לניצחון מספר 13 ב-18 משחקי ליגה.

נסים סועאד סיכם בסיפוק את המשחק:"חצי ראשון מצויין שלנו - תרגמנו את זה גם לכיבוש שערים ושמירה על רשת נקיה. בחצי השני קצת התעייפנו, אבל הילדים ידעו להישאר במשחק ולהילחם ולשמור על היתרון עד להשגת הניצחון".

נסים סועאד שבע רצון מהתקדמותה של קבוצתו העונה: "אני רוצה לפרגן לילדים המדהימים האלה שעושים עונה גדולה. הילדים האלה שיחקו בעונה שעברה  בליגת מפרץ והעונה בליגה איכותית יותר הם עושים עונה מדהימה, שאפילו אני לא האמנתי. אני גאה בהם, מכל כך כי מגיע להם, הם עובדים מאוד קשה ורוצים להצליח".

נסים סועאד מביט כבר אל העונה הבאה: המטרה שלנו לאורך הדרך היא לשחק כדורגל טוב ולהכין קבוצה טובה לעונה הבאה, שתלך לאיחוד עם שחקנים מהקבוצה המקבילה בשנתון - ובכך להציב קבוצה טובה להתמודדות בליגה".

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? צפה בסרטון ולחץ כאן